Hospice

• door

Fantastisch oprengst

Meer dan vijfhonderd mensen woonden zaterdagavond 7 september in De Meerpaal het benefietconcert bij, dat was georganiseerd voor Hospice Dronten. Aan het eind van de avond werd de opbrengst van € 8.011 symbolisch overhandigd.

De avond was een samenwerking tussen Flevo’s Mannenkoor, het in Duitsland zeer fameuze Polizeichor Hameln en winnares van The Voice Kids 2017 Iris Verhoek. Tijdens dit concert verzorgden beide koren afzonderlijk een gevarieerd programma. Ook gezamenlijk werden er enkele bekende liederen ten gehore gebracht, waaronder ‘Can You Feel The Love Tonight’, bekend uit the Lion King.

Mooie afsluiting

„Het werd een prachtig concert met een wel heel mooie afsluiting: de overhandiging van de cheque met de opbrengst van het benefietconcert aan Maarten Vrolijk, voorzitter van het bestuur van Hospice Dronten”, concludeert het hospice.

„Na een lange tijd van voorbereiding was dit een heel mooie avond. Grote dank aan iedereen die hier aan heeft bijgedragen: organisatie, De Meerpaal, alle sponsoren, vrijwilligers en bezoekers.”