FLEVO’S MANNENKOOR ORGANISEERT MUZIEKLESSEN

Onder het motto “Zingen is onze passie” wil het Flevo’s Mannenkoor toch aan de weg blijven timmeren in deze “Coronatijd” waarin de repetities helaas stilliggen. Het koor wil deze periode benutten om het niveau van het koor verder te verhogen. In het verleden hebben we hiermee goede ervaringen mee opgedaan. Het koor heeft het initiatief genomen om een koorscholing te starten in de vorm van muzieklessen. Daar zijn ook belangstellenden van harte welkom. Aan vele facetten van het zingen in een (mannen)koor wordt ruim aandacht besteed. De scholing vindt plaats vanaf donderdag 15 oktober van 20.00 uur tot 21.15 uur in de grote zaal van Zalencentrum “Open Hof” in Dronten. Deze zaal is coronaproef. Deelname aan de scholing en de muzieklessen is gratis en vrijblijvend. Doel van deze scholingsavond is om u de geheimen van het zingen in een (mannen)koor eigen te maken.

Cursusleider is de dirigent van het Flevo’s Mannenkoor Paul Michel Tijssen. In de wereld van de koormuziek heeft hij een uitstekende reputatie opgebouwd. Op geheel eigen en enthousiaste wijze is hij in staat dit enthousiasme op u over te brengen. In verband met corona kunt u helaas niet zo maar binnenlopen. Aanmelding kan via het e-mailadres: secretaris@flevosmannenkoor.nl. Graag voor 10 oktober. Mogen wij u begroeten? Heel fijn.